Ιούν
18
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ (ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.) ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2020-21
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΥΚΕΙΑ (ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ.) ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2020-21 Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες, Σας ενημερώνουμε ότι: Οι εγγραφές – μετεγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2020-21 θα πραγματοποιηθούν αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής Read more
