Αγαπητοί Γονείς/Κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Τετάρτη 09/02/2022, σύμφωνα με νεότερη απόφαση του Δήμου Πολυγύρου, η έναρξη των μαθημάτων στο σχολείο μας θα ξεκινά στις 09:30 π.μ., λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που αναμένεται να επικρατήσουν.
Αντίστοιχη καθυστέρηση θα έχουν και τα λεωφορεία που μετακινούν τους μαθητές από τις γύρω περιοχές.
Σας ευχαριστώ
Ο Διευθυντής
Πασπαλάς Σταμάτης
