Σας ενημερώνουμε ότι, μετά από απόφαση του Δήμου Πολυγύρου για τη διακοπή των μαθημάτων στο σχολείο μας σήμερα Πέμπτη 10/03/2022 στις 12:00 και τη μη λειτουργία του σχολείου δια ζώσης αύριο Παρασκευή 11/03/2022 λόγω της κακοκαιρίας, τα μαθήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας θα διεξαχθούν και τις δύο μέρες μέσω τηλεκπαίδευσης.
Ο Διευθυντής
Πασπαλάς Σταμάτης
